MINA JULKLAPPAR


Okej, här kommer alla klappar som julen 2010 hade att erbjuda. Dvs en massa, haha.





Clarins Colour Quartet for Eyes - Forest 40. Har än så länge bara provat den ljusaste till höger, la det på hela ögonlocket och det gav ett väldigt anonymt och lite skimrande resultat. 



LANCÔME Hypnôse Mascara. Den kommer på delad första plats på mascara-listan tillsammans med L'extreme. Denna mascaran får dock ligga på hyllan ett tag tills min Body Shop-mascara är slut. 



Organic cotton knästrumpor som önskat! Blir perfekt i mina stövlar som för övrigt tar sönder alla mina stumpbyxor på något sätt så dessa blir bra som skydd.

Paisley-mönstrade strumpbyxor från Twilfit. Ni vet sådana strumpbyxor man inte köper själv eftersom man i regel kan använda strumpbyxor ungefär en gång innan de går sönder. Så känns det inte så lockande att köpa strumpbyxor för över hundra spänn.







365 SUNSHINE-topp i 3/4 ärm och snygga detaljer på bröstet och några knappar lite här och där. Skönaste toppen jag någonsin haft på mig.







Lila topp i silk/cotton som också är sjukt skön. Lite skrynklig, band i midjan och knappar.



GALET mysig fleece som gör håret så där härligt elektriskt som när man var liten och åkte pulka och fick snö innanför tröjan. 



Rutiga strumpor, randiga strumpor och prickiga strumpor. Nu slipper kanske pappa matcha ihop mina mörkblå stumpor med mina svarta, haha. En sak har jag lärt mig under mina nitton och ett halvt år i livet - svarta strumpor är inget att hänga i granen. Den dagen alla mina svarta strumpor har hittat sin obligatoriska partner ja då snöar det i helvetet. 



Casall massage boll som lindrar stress och spänning. Den är för hand- och ryggmuskler (men då behöver man nog lite hjälp, minns inte senast jag kunde ge mig själv ryggmassage) och för fotsulorna. Men denna kommer inte användas till mina fossingar, lite längre ner kommer svaret på ert Varför?



Handledsvärmare som är otroligt mysiga. Har inte hunnit använda dem än, bara provat, men de är hur mysiga och sköna som helst.





Body Shop-låda med Sweet Lemon body butter, scrub, shower gel, handtvål och bath lily. Luktar otroligt gott och det är faktiskt samma doft som jag fick i lucka tjugofyra i Body Shop-kalendern.



SPA-kit med inriktning på fossingarna. Och här har ni anledningen till att jag inte kommer använda min Casall massage boll till fötterna - träpinnen i mitten är en massagepinne som man ska rulla fötterna över och därmed få fotmassage.

Sen är det även en fotsten, tvål och badtofflor. Helt perfekt och ännu en påminnelse om att jag måste börja sköta om mina fötter mer. OCH att jag måste utnyttja mitt presentkort på behandling på Fotpärlan.



Supergod rosa handtvål som Therese och hennes familj också har hemma hos sig och som hon vet om att jag älskar!!!



I det här fina paketet var det två saker. Bland annat...





...den här badbomben som kommer från en Body Shop-liknande affär i England och luktar helt underbart. Det är lite synd bara att jag inte har badkar... Men en vacker dag ska jag ha det. Så länge får jag våldgästa mina kompisar som har badkar (kom nyss på att jäkligt många kompisar har badkar!!! Fan vad orättvist!!!)





... och denna om möjligt ännu mer väldoftande tvålen från samma affär som badbomben. Vet inte riktigt varför, men alla handtvålar jag fått har jag sparat (eller bara inte använt) så nu har det blivit lite av en grej att jag ska använda dem först när jag flyttar hemifrån. Så när jag flyttar hemifrån är ni välkomna att tvätta era händer med mina väldoftande och fina handtvålar :)




Träningskort på Aktiverum. Vet dock inte hur länge än eftersom jag inte vet om jag bor kvar i Helsingborg till hösten, så med största sannolikhet börjar jag med ett halvår och sen får vi se om jag stannar eller inte.

Men ett kort på Aktiverum är SJUKT bra! Även om jag trivs på Turns är det alldeles för långt bort. På sommaren går det bra men nu på vintern när det är snöigt, slaskigt och jävligt är cykel inte på tal och bussen orkar jag inte med. Så eftersom jag bor granne med Aktiverum i stan var det antingen det eller Friskis, men Aktiverum känns mer jag.



Plus trisslotter, massor av choklad, pengar och en trippeltång från OBH Nordica, men tyvärr har jag EXAKT en likadan så den fick åka tillbaka och ska bytas ut mot något annat! 


Och sen var det ju mina tidiga julklappar - Timbaland-stövlarna och Body Shop-kalendern och Cocos body buttern. Kan ju säga att jag är minst sagt nöjd!

Summa summarum: en jefla massa julklappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0