JULKALENDER: LUCKA NUMMER 24


LUCKA TJUGOFYRA: Kom på att jag glömt visa er vad jag fick i lucka 24 i min Body Shop-kalender - Sweet Lemon Body Butter

Jag älskar ju deras body butter och misstänkte nästan att det skulle vara en sådan i lucka 24. Hade blivit glad för vilken lukt som helst förutom jordgubb som jag hoppades på att det inte var. Så blev överlycklig när jag såg att den inte var röd. Trodde först det var en Moringa (som jag i och för sig redan har) men blev till och med glad då!

Så ni kanske förstår nu hur lite jag gillar jordgubbs body buttern?

Sjukt nöjd tjej med sin kalender! Och Sweet Lemon body buttern luktar friskt och asgott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0