ÖVERRASKAD TJEJ

Igår efter julskyltningen åkte Faruk och jag hem till honom, vi låg i sängen och mös när han helt plötsligt säger "Åh, du måste lukta cocos!" varpå jag svarar att jag inte har någon cocos-lotion längre. "Nej, men jag har" säger han lite mysko.

Han går till skrivbordslådan och tar fram Body Shops cocos body butter. Han påstår att han "haft den hur länge som helst". Oöppnad. Visste inte riktigt hur mycket jag skulle tro på det men jag tog snällt på mig lite lotion. Sen var jag tvungen att gå på toaletten.

När jag kommer tillbaka står det världens största kartong på golvet. Efter många om och men börjar jag öppna den (jag tycker inte om att öppna presenter, missförstå mig inte - jag gillar att få dem men inte att öppna dem, spänningen är fruktansvärd) och i kartongen ligger världens finaste paket. Inuti den ligger Body Shops adventskalender som jag ville ha när den kom ut för ett tag sedan. Jag dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0