HEMLIGT



Bilden är inte tagen nu, utan innan jag skulle på Body Balance i måndags.

HEMLIGT: Har precis duschat, tvättat håret, gjort inpackning, färgat ögonbrynen och försökt färga utväxten med brun ögonbrynsfärg eftersom ingen har tid att färga håret på mig och jag inte kan göra det själv - halvdan nödlösning, plockat brynen och smort in hela kroppen med Sweet Lemon-body butter

Ska strax väcka hela huset genom att föna håret och sen kolla igenom min garderob för femtioelfte gången efter något att ha på mig imorgon när jag ska på avskedsfest. Men får helt enkelt låna något av Tess. 

Nu ska jag göra något hemligt som jag hoppas på kommer bli mycket bra till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0