VISA, ÅH DUMMA UPPFINNING

VISA är säkert en jättebra uppfinning, men just nu tycker jag den är skit. Inte för att det på något sätt funkar dåligt, utan för att ett VISA-kort gör det alldeles för lätt att shoppa. Nu i min ensamhet denna lördagkväll har jag nyss klickat hem tre klänningar och en massa trosor för att fylla upp kvoten så jag skulle få gratis frakt.

Suck...

Plus att jag shoppade en massa i London, haha. Som sagt: dumma kort...

Fråga till mig själv: varför skaffade jag VISA-kort? Mitt gamla Maestro är mycket bättre för det går inte att shoppa med online (förutom asos hemsida)

Det fick mig att komma på att jag inte visat för er vad jag shoppat i London än! Håll ut! Det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0