TRE BILDER FRÅN IGÅR & FÖRRGÅR





Första bilden är på Lukas och mig, vi är i köket och myser lite. På min iPhone finns det två kameror, en fram och en bak. När jag sätter på den framtill blir Lukas helt till sig eftersom han kan se sig själv, så han står och gör massa miner och säger "Lukas, Lukas" och "Kjell" (som jag heter här). Så har säkert en hundra bilder på oss alla tre som ser ut så här!

Andra bilden är Viktor från igårmorse när han gick nerför trappan ALLDELES SJÄLV! Jag fick absolut inte hjälpa honom. Det ska dock tilläggas att två sekunder efter denna bild togs sträckte han ut ena handen och sa"Piiippaa..." (=hjälpa)

Tredje och sista bilden är på Silver (eller Sille, Sillebille, Bille eller Billy, vilket ni nu föredrar) i min säng. Det är nog hennes favoritplats för tillfället och tycket det är jättekul att håra och bloda ner mina lakan (hon har ett sår under hakan som inte vill läka eftersom hon kliar...). Här skulle vi precis passa på att sova middag medan killarna gjorde det. Fast uppenbarligen sover hon redan.

På tal om sova tänkte jag titta på de två senaste avsnitten av Halv åtta hos mig, och sen gå och lägga mig. Sjukt trött och klockan är bara 21.30 här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0