THIS IS ASCOT


TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL ENGLANDSBLOGGEN

Hädanefter så hänvisar jag er endast till min ASCOT-blogg. Det blir för mycket att uppdatera två bloggar samtidigt, även om det i princip är exakt samma inlägg (ibland är det till och med det), vilket känns väldigt onödigt.

Det kan hända att jag kommer uppdatera här någon gång ibland, men det kommer bli mer sällan eftersom jag nu lever mitt Englandsliv och inte Sverigeliv. Det känns bäst att hålla de liven separerade.

När mitt Englandsäventyr är över, även om jag aldrig vill att det ska ta slut, kommer jag tillbaka. Eller så tar England över så mycket att jag flyttar över det hit? Hur det blir får framtiden utvisa, nu tänker jag bara i presens.

HÄR, hittar ni min Ascot-blogg.

Eller så trycker ni på bilden ovan eller nedan på Maja och mig, precis innan gästerna för vår avskedsfest kom.

Så, vi ses på andra bloggen!


Kommentarer
Postat av: En sida för terminalglasögon

Förståeligt! Kommer följa den hädanefter.

2011-09-10 @ 17:42:14
URL: http://www.terminalglasogon.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0