SNAKES IN THE WOODS

Honestly, vadfan är det som händer? Jag har sett TVÅ ormar på TVÅ dagar!? Ylva har inte sett en enda vild orm i England under alla år hon bott här. England börjar freak me out. 

Igår såg jag en liten, liten Snok inne i vardagsrummet en meter från killarna. Och idag körde jag över en ganska stor Kopparorm med vagnen mitt ute i skogen och skrek som en riktig tjej medan ormen låg kvar på stigen och ålade och tsss:ade sig. Efter ett tag krälade den in i skogen igen och jag hade panik.

Det var det värsta jag varit med om. Jag har heller ingen aning om jag trampade på den (i skogen är det ju en miljon pinnar, så man tänker inte riktigt på när man trampar på något) eller om jag bara körde på den med vagnen. 

Jag väntar fortfarande på att jag ska se världens mamma/pappa-orm inne i huset eller ute i skogen (peppar, peppar ta i trä...). Fan också, jag som var så jäkla lugn här eftersom här inte finns så många djur förutom spindlar, men jag har ju kommit över min spindelfobi... Ormar är däremot läbbigare.

Vågar knappt ha fötterna på golvet längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0