SKÖNASTE LÖRDAGEN PÅ LÄNGE


Bild från min 20årsdag.
Den får symbolisera hur mycket jag saknar mina fina kompisar där hemma
eftersom alla var samlade den dagen och hade så jäkla kul ihop.


James var här igår och tittade lite Inbetweeners (jäkligt kul faktiskt när man fattar humorn) och när han gick vid tolvtiden var jag helt slut efter att ha varit själv med barnen hela dagen. Ylva är nämligen i Sverige en vecka, vilket betyder att jag är själv med pojkarna tills Alex kommer hem vid fem om dagarna, vardagarna då.

Kallade upp Silver i sängen eftersom jag trodde det skulle bli kallt på natten. Istället vaknade jag vid fyra på morgonen av att jag var helt genomblöt, så. jäkla. varmt. Öppnade fönstret men det blev inte så mycket skillnad eftersom här inte blåser någonting.

Sov i elva välbehövliga timmar och gick ner en trappa där killarna befann sig. Viktor och Lukas lekte medan Alex gjorde lunch. Så vi åt lunch, frukost för mig, och sen gick jag upp till mitt rum igen där jag suttit och klickat på datorn, pratat lite med Faruk, Migis och nu pratar jag med Maja. 

Ska snart ta ut Sillebille, som sovit i min säng hela dagen, på en långpromenad i skogen. Har inte utforskat allt än, så det ska bli spännande! Ska bara ladda min telefon med bra musik och lite batteri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0