NU REGNAR DET RESTEN AV VECKAN

Igår när jag kom hem från min och Silvers promenad drack jag ett stort glas vatten, bytte Silvers vatten och skulle sen gå på toa. Vad tror ni jag ser? SPINDELN!


(Med stora bokstäver)

Sprang till vardagsrummet och skrek "ALEX!!! SPINDELN!!!" så han gick in på toletten med ett kuvert han hade hämtat, öppnade fönstret och samma ögonblick som han skulle ta upp spindeln såg jag det öppnade fönstret och fattade vad han skulle göra. "NEJ!!! DU MÅSTE SLÄNGA UT DEN LÅNGT LÅNGT LÅÅÅNGT BORT I SKOGEN!!!!!"

Så då kom han på den briljanta idén att spola ner den. Så nu är den nerspolad och det kommer regna resten av veckan. 

FÖRLÅT YLVA OCH FÖRLÅT SPINDELN! Men det lät som en så bra idé när han sa det... Ångrar mig mig lite... Sjukt att jag känner ånger.

PS. Det har regnat hela dagen idag. SPÖREGNAT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0