GIRLS NIGHT OUT PT 2











GIRLS NIGHT OUT PT 2: Vi började som sagt hos mig, såg Eurovision, såg Eric, skrek, sjöng och blev lite besvikna men ändå glada. Gick ut och gjorde stan osäker, dansade till dåliga låtar förutom två stycken och jag blev så jääävla glad när de kom. Först kom Give Me Everything - Pitbull, Ne-Yo och en jäkla massa andra och sen LMFAO - Party Rock Anthem!!! Det var typ för bra för att vara sant. Efter Give Me Everything kom peppen hos mig på riktigt och jag kunde dansa hur mycket som helst trots att de flesta låtarna sög! (Migis och Antonia, nu kan ni lyssna på låtarna och lära er dem, haha!).

Just ja! Svetlana och Danoutka gjorde international igår! Vi pratade polska med ett par polacker igår på Tivoli, okej pratade och pratade men vi kom en liten bit trots bristande språkkunskaper. Men med lite polsk-serbisk-ryskblandning gick det helt okej! Svetlana och Danoutka Wódka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0