UNTZ UNTZ UNTZ



De e gott, de e gott!

Jag känner mig typ helt hög idag. Jag kom precis hem från Lund, där jag tillbringat den sista tiden med min grupp. Äh,  inte sista tiden med min grupp men det var sista gången vi satt med vårt arbete som vi skickade in idag.

Alla var helt urflippade i slutet av äckligt automatkaffe (sjukt besviken på att Rasmus inte hade med sitt wondercoffee) och sjöng egna versioner av Barbra Streisand (Duck Sauce, ni vet). Till slut var det "skicka skiten" och "ge oss VG". Inte lika kul i bloggen märkte jag nyss...

När jag kom hem och skulle se om en tjej fört över pengar till mig möttes jag av en trevlig syn. Hade glömt att man fick lön och CSN nu, woop woop! Tänk om man alltid kunde glömma det och bli asglad när man upptäcker det några dagar efter!

Nu ska jag göra en kopp kaffe, sen träffa Mikkissnikkis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0