SJUKT VÄRD SÖNDAG

Hade sjukt, sjukt kul igår på Valborg. Var dock inte alls pepp på dagen när jag kom hem till Antonia, men sen på kvällen smög peppen sig på. I takt med att vinflaskan blev mer och mer tom, haha. Fick ett VIP-bord av Tess som jobbade igår så vi satt och drack en massa champagne och hade det fett. Var dock sjukt full när jag kom hem, så note to self: jag tål inte lika mycket längre. Förstå det, haha!

Men ingen dagen efter-ångest, sjuk bakfylla (förutom lite snurr imorse) eller liknande. Är på sjukt bra humör idag, det jobbiga datumet är ju förbi och nu är sommaren på väg (även om det regnade lite innan)

Har firat Faruks fasters födelsedag idag med grillning hos hans ena syster. Sjukt mysigt! Kom sen hem och drog och handlade med pappa, åt middag, städade och fixade lite tillsammans. Ligger i min säng med nybäddade sängkläder och har gjort te och ska se missade DH-avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0