SÅNT SOM BARA HON FÖRSTÅR



Hade en skitmysig kväll med Antonia. Åkte hem till henne vid åtta för att inte långt därefter ta oss ner till stan igen. Vi åkte moppe och det var så jävla kul! Det har man ju inte gjort sen man var liten skitunge.

Satte oss på Mezo och pratade i flera timmar tills vi blev ombedda att gå! Det var otroligt skönt att få prata av sig i alla fall. Det är sånt som bara Antonia förstår och det är så sjukt värt att ha en sån kompis. Någon man kan berätta allt för, verkligen allt, för hon dömer inte och det är svårt att hitta sådana vänner. Känner mig i alla fall lite lättare nu även om jag har några jobbiga beslut framför mig.

Nu vill jag bara gå och lägga mig och att allt ska vara bra när jag vaknar igen och att någon har fixat allt åt mig.

Också vill jag bara att allting ska vara som... som innan.

We still got the taste dancin' on our tongues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0