SAMBODAGARNA ÄR ÖVER

SAMBODAGARNA ÄR ÖVER: Har haft det så himla roligt och mysigt de senaste dagarna när jag varit lite sambo med min pojkvän. Vi har passat hans systers lägenhet och två katter sen i torsdags till idag. Jag kom alltså därifrån för bara ett litet tag sedan.

I TORSDAGS: Hoppade glatt upp ur sängen (trots Ping Pong-klubben kvällen innan) tog mitt pick och pack och cyklade upp till lägenheten, pojkvännen och katterna. Gjorde frukost och mös sedan i soffan, sen skulle vi till MAXI men först letade vi efter bilen i tjugo minuter! Vi skulle låna hans systers bil och den "stod till höger" och vi gick runt på hela tågaborg tills vi äntligen hittade den! Och enligt mig var det till vänster! Efter MAXI mös vi lite till, sen kom Antonia och Migis på besök och hälsade på katterna och mös!

I FREDAGS: Sov hur länge som helst på fredagen, men sen var det bara upp och hoppa! Skulle luncha med pappa! Men innan dess skulle vi till MAXI, igen... Fick skjuts ner till stan och det var riktigt skönt eftersom det regnade, hade aldrig pallat cykla. Lunchade och handlade med pappa, åkte sen till lägenheten igen. Pussades lite, såg Pirates of the Caribbean 2 men efter någon timme slocknade båda i soffan. Magarna kurrade och det blev kvällsmat, sen lite mer mys.

I LÖRDAGS: Sov hur länge som helst, igen. Vaknade inte förrän klockan ett trots ett par SMS några timmar tidigare. Det ena var från min projektgrupp som föreslog att vi skulle träffas klockan tre hemma hos Kristian. Slängde i mig frukost, hoppade i min superbekväma byxdress för att sen vänta på bussen i 7 minuter och missa snabbtåget...

Efter att ha missat bussen i Lund hoppade jag sedan av en station för tidigt... Måste varit min lyckodag. Drack massa kaffe hos Kristian, lyssnade på musik och dog lite för att arbetet vi skulle opponera på var så himla kasst. Busade med hans hund också. Åkte hem och var i lägenheten strax efter nio (väntade på bussen i ~30 min på Knutpunkten först), hoppade nästan direkt in i duschen och ville sen inte gå ut ur den. Men Migis kom och jag blev tvungen. Satte oss i soffan, snackade, tittade lite på fotboll med F som samtidigt pluggade, också åt jag världens godaste kvällsmat F gjort!

Sen cyklade (!!!) vi ner till stan i regnet och raveade loss på The Tivoli och det var så jefla roligt!!! Dansade hela natten lång (och jag som var trött och bara "jag kommer nog inte orka vara ute så länge") och cyklade sen hem när det började ljusna vid halv fyra-fyra och fåglarna började kvittra.

När jag kom till lägenheten låg min galna pojkvän i soffan - VAKEN! Och det var inte för han pluggade till tentan han skulle skriva 4h senare, utan han hade sovit lite, vaknat, sovit lite, vaknat osv. Så efter lite prat om kvällen och allt som hänt på The Tivoli la vi oss i sängen och tittade på lite MMA/UFC. Sen blev jag sjukt trött, så jag blev nattad (lol, som en bebis) och han gick upp för att dra till skolan (ja, sjukt, på en söndag, vet inte riktigt vad de på EC tänker med) med 6.20-tåget. STÖRT TIDIGT! 

I SÖNDAGS: Vaknade när han kom hem igen, men då fortsatte vi sova lite för att sen gå till Hemköp och köpa frukost/lunch/brunch. Mös lite, åt kokosplättar, städade lägenheten lite och sen helt plöstligt var klockan åtta och då skulle hans syster och pojkvän hämtas!

Och nu är jag här!

Sjukt långt inlägg, men kände att ni kanske ville veta. Nog viktigt liksom...

Bilder och sånt kommer! Och kanske någon film! Nu ska jag lägga mig i sängen och smörja min rossliga hals med lite te. Imorgon är det skola och terminens sista seminarium. Buuhuuuuu!! Men på tisdag ska vi dricka öl och vin med projektgruppen och mysa och göra allt annat än skolarbetet (som vi är jäkligt bra på) wooho! Kommer dock sakna dem sjukt mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0