POOLPARTYT SOM BLEV UTGÅNG



Jag ser ut som en bodybuilder på första bilden, haha!

POOLPARTYT SOM BLEV UTGÅNG: Kom precis hem efter en minst sagt händelserik kväll/natt/morgon. My god, säger jag bara. Vet inte var jag ska börja. Fast nu kom jag på att jag inte kan berätta allt det roliga för er, fan. Ja, ni får helt enkelt höra det mindre roliga så får jag hålla mig tills jag ska träffa mina vänner sen. Håller på att spricka av allt jag har att säga.

Kom hem till Linda vid femtiden, slängde av mig kläderna och hoppade i poolen
(under mina kläder hade jag såklart förberett med bikini). Plaskade runt, hade vattengympa och softade. Sen blev det grillning och vi åt så sjukt god mat att jag trodde jag skulle dö.

Grillandet och ätandet gick över i drickande, pratande, skrattande, vi gratulerar-sjungande för Linda, kortlekar, låtlekar och ja, ni fattar. Jag var inställd på att jag inte skulle ut utan hem när de andra skulle ut. Och det gick ju inte riktigt som planerat. Gick ut. Hade helt okej kul, var ute lite till och sen fick jag sån jävla huvudvärk att Linda nummer 1 och jag gick hem till Linda nummer 2 (födelsedagsgrisen) och sov.

Sen kan jag inte berätta mer, tyvärr! Men det var en jävligt rolig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0