POOLPARTY!!



POOLPARTY!! Nu drar jag på årets första poolpart, kanske till och med mitt livs första. Kan inte minnas att jag varit på något tidigare? Har i alla fall lyckats bränna överkroppen eftersom jag somnade på balkongen nyss, underdelen behöver jag inte bry mig om, där får jag ändå ingen färg, med eller utan solkräm. 

Ska trots mitt brända nylle sola och bada ute hos Linda. Sen blir det grill och det bådar för en asnice kväll!

Eftersom jag har bildtorka eftersom jag är världens lataste och inte orkar lägga in bilderna från kameran får ni en bild på tåkke-Michelle för ett par veckor sedan. Är dock lite mer orange nu då det hela tiden bleks. Men whatteheck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0