PING PONG KLUBBEN



PING PONG KLUBBEN: När jag kom hem från skolan drack jag lite kaffe och packade en (skitsnygg) kofta (ångrar det som fan) jag sålde för 9 kronor (ångrar det ännu mer). Gick till Posten, mötte upp fluffet (Migis) för Body Shop, Stadium och H&M (där jag köpte sötaste klänningen).

Efter stan drog jag hem, la till lite ny musik i min mobil samt snabbladdade den medan jag svirade om till träningskläder för första gången på 13 dagar (resultatet av för mycket skola). Tänkte att jag bara skulle köra lite lätt, det slutade med att jag köttade sönder crosstrainern och sen började springa intervaller på löpbandet i 35 minuter, därefter stretchade jag aslänge i källaren, så skönt!

Efter en snabbis hos Migis på Röda Kvarn (hallå, inget snuskigt nu) gick jag hem och åt en massa mat, hoppade in i duschen och därefter i den nya klänningen och ett par strumpbyxor. När jag skulle ta på mig högerskon fick jag årets kramp (det började på löpbandet, trodde det hade släppt) och efter åtta minuters kvidande gick jag ner till Time för att köpa mat till Migis som jag sen mötte upp på Röda Kvarn. Sen blev det Ping Pong klubben och nu är jag här, haha!

Godnatt!

Imorgon ska jag upp relativt tidigt för att flytta för resten av veckan. Också blir det först mys med katterna och sen vovven Chili, och min fina pojkvän så klart! Ska träffa Antoni också och titta på alla balfina tjejer och killar som samlas imorgon utanför Dunkers vid fyra!

Just ja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0