PÅ OJ

PÅ OJ: 3 tjejer i 17 årsåldern gick en bit framför mig på OJ när vi var vid tacohyllan. En tjej sneglar mot hyllan och säger "åh cheddar dip!" när den kaxiga av dem svarar henne med att hon hatar ost varpå den tredje instämmer. Då undrar jag, hur kan man hata ost? (Okej att man kanske inte luktar så himla gott, men man behöver inte rulla tungan hela tiden).

Jag hade nog aldrig kunnat leva utan ost eller utan mejeriprodukter överhuvudtaget. Jag tänker bara tänk om jag hade varit laktosintollerant... Hade aldrig klarat det, kan leva på mejeriprodukter.

Stört inlägg, men tyckte ni skulle veta!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag kan trösta och säga att dte är fett värt att äta laktos fast man är laktosinTOLLE iallafall ;)

2011-05-02 @ 22:22:15
URL: http://theresehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0