P-PILLERKILON



P-PILLERKILON: Kom nyss hem från skolan. Hade ett lika givande gruppmöte idag som vanligt, tror vi har lite mycket annat att prata om för att det bara ska pratas skolarbete. Men vi kom en bit på vägen, så det känns bra.

Nu ska jag dra på mig mina träningskläder, cykla till skogen och gå en runda. Är så himla rastlös och har ingen motivation till att plugga, så lika bra att sysselsätta mig med något. Det blir en lugn promenad för jag ska Indoorwalka på Aktiverum sen så måste spara lite energi! Känner bara att p-pillerkilona måste bort. Folk pratar om gravidkilon. Då ska ni veta hur det är att ha p-pillerkilon, fifan, de sitter som berget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0