OOOOPS!


Lite i brist på andra bilder kanske?

Nyss hemkommen från Aktiverum och vet ni vad som hände på Indoorwalkingen idag? Det var sjukt kul. Det var Annie som var instruktör idag så jag ville kämpa extra för hennes skull, även om det inte gick för luften är så extremt dålig i den salen i stan, så skulle vi få en drickpaus efter ett par låtar och jag ville verkligen förtjäna drickpausen som hon sa att vi skulle tänka.

Så hade vi köttat som idioter och när vi hade en lite lugnare låt efteråt skulle jag först få ner hjärtat från halsen innan jag drack, sen tog jag upp min vattenflaska och tryckte. SPRUTADE NER HELA MIG, TJEJEN BREDVID MIG OCH GOLVET!!!!

Hade glömt att min vattenflaska var sönder (eftersom NÅGON har lagt den i frysen en gång i tiden) och att det är ett stort glapp i korken så man knappt man dricka ur den.

Och jag bara ooj förlåt! Det var rätt pinsamt för hon fick torka sig en massa på sin handduk, men nu i efterhand är det sjukt kul!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Mycket kan man skratta åt efteråt :) Hade det varit med flit hade det kanske inte varit lika kul.. :)

2011-05-13 @ 16:39:17
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0