NEW TOMORROW



NEW TOMORROW: Har precis tittat på Semifinalen i Eurovision med pappa.

Tänkte börja med att säga att Eric har varit och sjungit bättre (ja, jag vet man ska stötta gamla klasskompisar och säga att de är splendid trots att de inte är det), men trots det tycker jag han är värd en finalplats även om många av mina kompisar inte alls håller med. Däremot var jag nog den enda som gillade Danmarks bidrag? Okej, den är en kopia av Andreas Johnsons bidrag 2006, Sing for me, men jag gillar den. Än så länge. För det känns som en sån låt man bara kan höra ett par gånger innan man kräks.

Kom på att det är final på lördag och att vi ska ut då... Det börjar klockan nio, är det okej att ha på det i bakgrunden och stanna hemma så länge som möjligt? Haha. Nog nörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0