MÄTT TJEJ


MÄTT TJEJ: Måste bara inleda inlägget med att jag är sjukt mätt.
Orkar inte äta en enda matbit till, orkar inte ens äta upp maten jag har på tallriken. Och det var en jätteliten tallrik och alltså knappt någon mat!? Pappas reaktion var ska du äta allt det där? Men det var SJUKT mättande...

Sen tänkte jag fortsätta med att berätta att jag knappt har gjort något vettigt alls idag. Har åkt fram och tillbaka till Lund, träffat min grupp lite. Gick snabbt hem för att byta om och sen cykla till skogen för en promenad med mamma. Kom hem, lagade mat, åt och nu är jag stört mätt. 

Tänkte nog sticka till Antonia sen om hon hinner och jag orkar. Hon ska ut ikväll och det vill jag också, men måste hem så himla tidigt i så fall att det knappt är lönt... Det kommer fler gånger (lät som en gammal tant nu) men jag ska ändå på poolparty i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0