MÅNDAGSKVÄLL

MÅNDAGSKVÄLL: Tänkte bara berätta att jag är sjukt, sjukt sötsugen och att det inte direkt hjälper när folk lägger upp bilder på kladdkakemuffins som ser äckligt goda ut. Kom hem från promenaden för ett bra tag sedan, men det var mysigt och jag fick mig en liten joggingtur eftersom vi var tvungna att trötta ut Chili rejält!

Också tänkte jag också berätta för er att jag har gått ner 4kg och sammanlagt ~46cm lite överallt på kroppen. Bland annat 9 vid magen, 5 cm från höften, 5 cm på rumpan och så vidare och så vidare. Najs i alla fall! Även om jag har bikiniångest inför fredag då jag ska på poolparty... Hjälp!

Nu ska jag gå och lägga mig.

Ps. Lyckades halvtitta på Armageddon utan att börja storböla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0