IT'S FRIDAY FRIDAY


IT'S FRIDAY FRIDAY:
Jag är sjukt dålig på att ta med min kamera när det händer något och råkar jag någon gång få med den så tar det en miljon år innan jag ens lägger in bilderna på datorn. Kan man vara världens slöaste person då?

Köttade ihjäl mig på Indoorwalkingpasset igår, men känner ändå ingen direkt träningsvärk eller att det var speciellt jobbigt. Dags att byta träningsform? (Ändå inte kört alls mycket Indoor på senaste). Kom hem och gjorde sjukt god mat, typ haloumipasta fast utan pasta och lite extra grejor i istället. Vitlöksbomb är det rätta ordet.

Ska slänga i mig lite frulle nu och sen promenixa med mamma. Sen blir det lunch med pappa (mm, jag bara äter och äter!) och sen poolparty så måste förbereda mig lite mentalt på att gå runt i bikini. Förhoppningsvis kunde Antonia följa med om hon inte hade annat för sig, Tess bangade ju i sista sekund. Ska jag sent glömma!

Adios!

PS. Ska ta med kameran men lovar ingenting. Bilderna från Valborg har ju inte ens kommit upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0