GIRLS NIGHT OUT




Migis bilder.

GIRLS NIGHT OUT: Hade sjukt roligt igår med mina finaste tjejer!

De kom hit runt åtta-tiden och vi sminkade och fixade oss (läs: Migis fixade och sminkade oss) samtidigt som vi hade på Eurovision i bakgrunden, för vi hade bara tänkt se Eric (läs: vår gamla klasskompis som vi är mäkta stolta över). Det hela slutade med att vi blev sjukt insatta och satt och skrek och spillde dricka i knäet (läs: jag spillde dricka över hela mig när Eric fick sin första 12a) när det var poängutdelning.

Dock blev vi sjukt besvikna när vi insåg att Azerbajdzjan hade vunnit, för vi väntade fortfarande på fler röster. I slutet brukar de ju ha sjukt höga poängsummor de delar ut på ~100 poäng (det brukar väl vara folket och de lägre rösterna är en jury från varje land?) men så kom det inte och de svenska kommentatorerna berättade väldigt tyst för oss vilka de officiella Eurovisionvinnarna var. Och där satt vi helt förvirrade! 3e plats är ändå helt okej, speciellt när man tänker på hur dåliga placeringar vi fått tidigare med till exempel Martin Stenmarck...

Efter Eurovision stack vi ut och hängde på Tivoli där det var sjukt lite folk, men vi höll på och fula oss på dansgolvet så det var riktigt roligt ändå. Höjdpunkten var ändå när två killar bokstavligt talat DROG in Antonia i deras "ring" på dansgolvet och ställde henne i mitten, hahahah!

Kvällen slutade på McDonalds som vanligt och det var sjukt värt! När vi var på verandan på Tivoli sa Antonia ja där står en Sverige Taxi, så den kan jag ta i så fall och jag bara ska vi inte till McDonalds? och jaobaii-ögonen som ni i och för sig inte vet vad det är.


Kommentarer
Postat av: snickapela

hahha faktiskt sjukt bra kväll! jag var SUPER pigg när jag kom hem till hektor. låg bara och stirrade i taket "jahapp.."

2011-05-16 @ 00:00:47
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: m

snickapela: haha! kan verkligen se dig framför mig ligga så där i sängen och tänka "jahapp..". jag låg och halvtittade på tv och smsade med dig och antonia till klockan fem, först då somnade jag. sov till två!! sjukt! inte sovit så länge på flera år!

2011-05-16 @ 17:55:28
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0