FREDAGEN DEN 13e

FREDAGEN DEN 13e: Otursdagen har inte alls varit en otusdag, förutom när jag råkade hälla ut en jävla massa tvättmedel i badrummet över en massa kläder... Men, jag har inte stängt in mig i lägenheten (dock har jag tvättat, skrubbat och dammat den från topp till tå, om man kan säga så) och jag kom inte till skolan i hockeyhjälm som jag förvarnade mina gruppkamrater om att jag kanske skulle göra. 

Däremot har jag tippat för första gången i mitt liv, tåget hem var bara 15 minuter försenat, städat hela lägenheten som blev skinande, timeat bussen så jävla bra till Antonia och trots att jag var nära på att missa den (trodde jag) hann jag in på 7 eleven, åkt moped med Antonia (!!!) och haft världens mysigaste fika med mina brudar.

Här är det två jäkligt roliga saker att göra tredagen den trettonde - 1. Tippa, ofta man ens tänker tanken på att ta sin tippnings-oskuld det datumet? 2. Jag har åkt moppe med Antonia, tänkte inte ens på det förrän hon sa, när vi var on the go så att säga, vågar du verkligen åka med mig fredagen den 13e? Först då slog det mig. Men vi kom fram helskinnade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0