EN MASSE ATT GÖRA

EN MASSE ATT GÖRA: Den träningsvärken jag känner är inte nådig... Hade dock inte förväntat mig något annat av F's slavdrivar-pass igår.

Ska nog ut och gå en sväng nu och sikta på att komma hem innan klockan blir tolv så jag hinner med läkarbesöket utan problem. Sen borde jag nog hämta mina saker hemma hos Antonia som jag lämnade där på Valborg, kanske köpa ett nytt tågkort, kolla igenom mina skolsaker som jag måste ta tag i, bädda min säng, dammsuga mitt rum, sola om det är fint väder, träna ett riktigt svettigt pass, träffa mina kompisar, ringa Therese, ut och gå med vovven, mysa med F, ja som ni ser är det mycket jag borde göra.


Kommentarer
Postat av: Snickis

Jag borde nog hämta båda mina läppstift samt mitt puder som jag upptäckte att jag också gömt i din väska! :)

2011-05-04 @ 01:50:42
Postat av: m

Snickis: haha ja det borde du nog göra:D

2011-05-04 @ 11:39:06
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0