AND YES YOU'LL GET SLAPPED IF YOU'RE LOOKIN' HOE


Idag vaknade jag upp bredvid den sötaste killen.

Idag åt vi middag till frukost, men först fick jag ett "till frukost?".

Idag har jag varit uppfinningsrik och gjort en liten säng på balkongen där jag legat mesta delen av dagen och pluggat och solat.

Idag konstaterade jag, efter att ha lyssnat på Nicki Minajs Super Bass en miljon gånger, att jag aldrig kommer tröttna på den.

Idag satt världens största humla på mitt lår (alla som känner mig vet att jag, innan jag springer därifrån snabbare än Usain Bolt lägger ifrån världens skrik, och jag tror hela gatan vaknade till liv, tänk er på min innergård där ljudet bara studsar, haha...).

Idag har jag köpt god mat med planen att laga en riktigt gourmet middag. Så blev det inte. Om inte fiskbullar i räksås ligger under gourmet-kategorin.

Idag har jag sett en hel söndagsfinal av Big Brother. Alldeles ensam.

Också har jag skrivit ut ungefär 70 skolpapper. Tänkte fira lite att jag fyllt på skrivarpappersförrådet!


Och nu ska jag sova!

(Blogg.se har varit jättekonstigt idag. Min blogg är helt vit och inte ett enda inlägg syns?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0