7/5

Dagen började som sagt hemma hos Linda och fortsatte med en bussresa hem med andra Linda. Det har aldrig varit så skönt att känna en riktig Helsingborgsvind mot kinderna. Hem ljuva hem! Duschade, smorde in mig med solkräm, hoppade i bikinin och lite sommarkläder för att möta upp Antonia och Filippa (världens skönaste sköldpadda) för lite mys i Vikingsbergsparken.



Käkade brunch i parken, blev jagade av getingar eftersom Antonias jävla filt drar till sig dem som socker, solade och framförallt - uppdaterade varandra om allt nytt som hänt. Och det var inte lite! Så värt med parkhäng.

Drog hem till min fina pojkvän som jag inte träffat på en miljon år (kändes det som i alla fall) och grillade med hans familj och åt sjukt god mat. Matkomade i två millisekunder innan vi skulle handla på MAXI med hans syster och systerdotter. Fick lite raketmys efteråt innan jag skulle tillbaka till parken och träffa Antonia, Niko, Migis, Hektor och Simon som fyller 23 idag! Grattis!



Vi jagade solen och hade riktigt mysigt. Sen skulle alla utom jag, Niko och Antonia ner till Haket och käka födelsedagsmiddag för Simon så vi stannade kvar i parken och satt där tills klockan tio och pratade om allt mellan himmel och jord fast lite nischat. När vi frös rövarna av oss drog vi hem till Antonia och hängde ett tag, när jag tinat cyklade jag hem med alla filtar och grejor och möttes av en dansande pappa. Haha! Han var glad! Men det var befogat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0