12/5

Släckte lampan, satte på svt1 som visade reprisen av Eurovision Semifinal och tvn på insomning. Sen stängde jag av min telefon för att kunna sova ostört, för varje gång jag går och lägger mig sent är det någon som får för sig att sms-bomba mig och ringa en massa. 

Jag somnade nästan direkt. Var så himla utmattad och jag lyckades sova hela natten utan mardrömmar som blivit allt vanligare för mig. Tidigare har jag nästan aldrig drömt mardrömmar, men på senaste tiden har det hänt mycket oftare.

Planen var egentligen att jag skulle ut och gå med Antonia idag, men hon visste inte om hon skulle hinna och jag är inte jättepepp och behöver egentligen plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0