VÅGAR INTE TRYCKA PÅ "SKICKA"


VÅGAR INTE TRYCKA PÅ "SKICKA": Hemtentan är klar, men jag vågar inte trycka på "skicka". Den ska vara inne om 18½h, så det tar emot lite. Kanske ska låta den ligga och läsa igenom den ikväll igen och likadant imorgonbitti? Ändå vill jag bara skicka iväg möget så jag känner att det är borta från mina axlar.

Fick mina gråa Converse idag förresten! Åhh, nu kan våren komma! Jag är redo!!!
Förresten så har vädret varit underbart idag. Var på stan med min finaste innan idag, han kom hit och åt lunch efter skolan och sen trippade vi ut i det fina vädret.

Märklig känsla att känna den varma vinden mot kinderna och den friska luften i näsan. Det hann liksom bli vår under tiden jag var isolerad. Man borde kanske låsa in sig fler gånger och invänta våren?

Kommentarer
Postat av: D.J fotoblogg

Haha. Jag följer ditt råd! :D

2011-03-22 @ 17:38:41
URL: http://dawwez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0