LÄGGA TILL 0.5 GRADER NÄR MAN TAR TEMPEN?


Woooh, jag fick sova i hela 40 minuter!
Sen ringde Faruk och väckte mig... Och han som har messat varje gång innan han ringt nu när jag varit sjuk, ååh jag ville ju sova mer! 

Hur som helst, var sjukt skönt att få sova lite och jag mår faktiskt bättre. 

Efter att ha haft 39.8 graders feber känns 38 grader som en baggis.
Men jag har hört att man ska lägga på 0.5 grader på de här vanliga termometrarna, vet någon om det stämmer? I så fall har min feber inte varit lugn.

Förresten, jag blir så himla glad av små söta kommentarer från personer jag (åtminstone tror att jag) inte känner. Så tack tack tack, du gjorde min dag Maria! För just nu känner jag mig allt annat än särskilt smickrande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0