PROJEKT: BLI BLOND


Fick en kommentar för några veckor sedan om min frilla, och det var någon som undrade om jag håller på att försöka bli blond. Eh, ja, ungefär så ligger det väl till även om det inte är så framgångsrikt för tillfället.

Det fick mig i alla fall att minnas att jag inte lagt upp några snygga, haha, bilder på hur långt jag kommit med min förvandling än så länge. Så bilder från innan jag började färga, efter första färgningen och efter andra färgningen, alltså så som jag ser ut nu, kommer.

INNAN FÄRGNING: Detta är då innan jag började med alltihopa. Tradigt tung frilla längst ner till vänster, haha. Håret bara hänger. Men som ni ser är det väldigt mörkt och lite lilarött och minimalt med slingor.

EFTER FÖRSTA FÄRGNINGEN: Lite ljusare men framförallt en massa slingor på grund av hättan, som jag dock aldrig gör om. SMÄRTA!

EFTER ANDRA FÄRGNINGEN: Rätt mycket ljusare men också rätt mycket mer orange.

Som ni ser har jag en bra bit kvar tills jag är helt återställd som blondin. Misstänker att jag kommer bli ganska gul nästa gång jag bleker det så jag fasar inför det. Vill egentligen hålla det här, men samtidigt vill jag bli blond. Äh, annars lär det blekas av solen till sommaren. Kan alltid trösta mig med det. 

Ni kan väl i alla fall påminna mig om att jag INTE ska färga håret mörkt till hösten igen? Det är tredje gången jag går från mörkbrun till "blond", eller gul.


Kommentarer
Postat av: migis

progress! minns du inte min orangea fas när jag skulle bli blond? :D

2011-03-17 @ 23:59:27
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: michelle

migis: jo, men din var ju jättefin till skillnad från detta, haha

2011-03-18 @ 09:25:21
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0