UPDATE 2


Jag är nästan helt klar med fråga tre (började ju nerifrån eftersom jag tyckte fråga tre var mest omfattande och att de blev lättare ju lägre siffran blev), eller jag är klar. Måste bara korta ner det lite, för med 1.5 i radavstånd blev det en halv sida för mycket och det är skitsvårt att få ner. 

Skrev till Tess för en och en halv timme sedan att jag skulle gå och lägga mig, men istället har jag nu börjat på fråga två och är nästan klar med hela den. Måste bara hitta något som understryker det jag skriver om i böckerna. Sen är jag done med den. 

Fast det får nog vänta till imorgon... tror jag. Har så himla svårt för att sluta när jag väl har börjat och jag pluggar och skriver ju så mycket bättre på natten än på dagen, så det är kanske lika bra att vara uppe och skriva klart allt?

Nej. Jag går och lägger mig. Tolv timmars plugg får räcka för idag. Det som håller mig någorlunda glad är att jag snart är en fri människa också tänker jag på allt kul jag ska göra nästa vecka. Låt det bli onsdag 12.01 NU!


Kommentarer
Postat av: Kanita

Vad pluggar du för något? :)

2011-03-21 @ 02:05:19
URL: http://kaanita.blogg.se/
Postat av: michelle

Kanita: jag läser en kurs i Pedagogik för tillfället :)

2011-03-21 @ 12:34:30
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0