TVÅ FRÅGOR KLARA OCH STILL GOING STRONG


TVÅ FRÅGOR KLARA OCH STILL GOING STRONG: Ja, okej inte riktigt då. Måste bara renskriva och även här korta ner mitt svar innan den är helt finito! Det är något med mig och skriva mycket alltså... Kvantitet, heh.. 

Kom på att jag ljög när jag kommenterade Migis inlägg med rubriken att sommaren var på ingång. Skrev något i stil med att min första tanke när jag såg rubriken var "Va, har det blivit sommar?" och att jag inte har varit ute på två dygn. Och det är en lögn. För jag gick till och från träningen idag, alltså en promenad på cirka en-två minuter, och fick en gnutta solljus. I alla fall när jag gick dit, för när jag var på väg hem vid strax innan sju höll det på att bli mörkt.

Så Migis, du hade inte helt fel om att sommaren inte var här än. För solen går tydligen inte ner förrän klockan sju nuförtiden. Hur härligt är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0