TILL MIKAELA


För att min vän Mikaela inte ska bli sur
för att jag inte uppdaterat sen klockan elva idag (fick lite skäll för någon dag sedan så jag tänkte att jag skulle ge henne något att läsa nu om ifall att hon skulle vara uttråkad, förresten Mikaela - uppdatera din blogg så jag har något att läsa!!! Gäller alla andra också) så ska jag skriva ett totalt ointressant inlägg.

Efter massa mys med min pojkvän blev jag upphämtad av B vid halv tre och fick lite massage av bilen på väg hem till mina kusiner. Pussade och kramade kidsen, pratade med moster, somnade nästan i soffan och sa sedan hejdå till S&B som drog till England. Sa att de skulle hälsa till Maja om de såg henne! Så Maja, om det kommer fram två två svenskar och hälsar så är det min moster och hennes man (sen att de ska vara på en herrgård på landet är en annan femma)

Lagade mat, åt, tittade lite på film och sen badade kidsen. När de gått och lagt sig tittade jag på Sveriges värsta bilförare och skrattade ihjäl mig åt Freddan och Martin. Skönaste tvillingarna ever! Eller...?

Är nyduschad och fräsch och ska lägga mig i kingsize sängen och se på kvällens Big Brother-avsnitt. Förhoppningsvis kommer jag kunna somna trots att grannens plast runt om hela huset slår så jag blir tokig. Blir de aldrig klara med renoveringen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0