SPONTANUTGÅNG

SPONTANUTGÅNG: I torsdags när Tess och jag satt i min soffa började hon gäspa och sa att det var tur att vi inte skulle ut i alla fall. Jag tittade på henne och våra blickar möttes, då visste vi att vi skulle INTE komma hem tidigt ikväll.

Sminkade oss och Tess fick låna en hel partyoutfit inklusive skor, eftersom hon kom i Uggs. Efter Big Brother drog vi till Lila Helvetet och sen vidare till Tempel som var jävligt dött, blev lite mer drag efter någon timme, men sen dog det igen och då stack vi hem. 

Somnade jag sjukt gott i min stora säng!

På bilden ovan letar Tess kläder och bilden nedan visar hur bra jag är på att pricka. Det var i alla fall precis innan vi skulle dra!

Jag hade tydligen inte så många bilder som jag trodde att jag hade, Tess har däremot fler på sin blogg, men de får hålla sig där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0