SÖT UNGE FRÅN HELGEN



Sötaste Nick som tittade på film i fredagsmorse.

Arbetet skickades in efter mycket om och men och en jävla massa strul. Men in kom det. Ska hoppa in i duschen nu och sen skriva ut livsberättelsen/rapporten vi ska opponera på och sen åka till Lund. Frukost och lunch måste jag också få i mig!

Har vaknat och somnat om så många gånger imorse så det är inte sant. Hade ställt klockan på nio-ish för att smsa mina gruppmedelemmar att jag skickat in mitt arbete till Ola så han bara kunde klistra in det. Somnade om. Blev väckt av Oki klockan nio som hade kört fast. Somnade om. Blev väckt igen av Oki och skickade min analys/diskussion till Ola ännu en gång. Somnade om. Blev väckt igen. Skickade hela rapporten vi skrev igår som jag sparat på min dator eftersom hans USB-minne strulat till det. Somnade om. Blev väckt av Oki för femtioelfte gången för jag skulle kolla om det kommit upp på hemsidan vilka vi skulle opponera på. Det hade det inte, så vi fick mejla en massa, men nu har vi den. Den verkar tung. Vi hade 21 sidor, på tre personer, och de hade 23 sidor på TVÅ personer. Det är alltså dubbelt så många + tre man skulle ha på två personer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0