SJUKASTE PLUGGDAGEN EVER


Hahaha, ni såg kanske att jag i förra inlägget skrev
"kommer antagligen inte komma hem innan klockan sex...". Gissa när jag kom hem.

Kan ni inte gissa?

Okej, håll i hatten... Vi gick ifrån skolan halv tolv. HALV TOLV, fattar ni!? 23.30 alltså!!! 

Så jävla sjukt. Det har minst sagt varit den sjukaste pluggdagen jag någonsin har varit med om:

9.12 tåg jag tåget mot Lund.

10.00 samlades studiegruppen för att diskutera och skriva ihop ett A4 på vår aktuella samhällsfråga som vi valt att diskutera på dagens seminarium.

13.00 var det seminarium och vi hade någon form av redovisning/diskussion.

16.00 satte vi oss i livsberättelsegrupperna för att skriva ihop vårt arbete, skriva sammanfattning, inledning, innehålls- och källförteckning och allt det här samt diskutera våra olika berättelser och teser.

23.56 satte jag mig på tåget hem. SICK!

(Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe nu, halv fem på morgonen, men kom precis hem från Christopher där jag hängt med Tess. Sjukt mycket skratt, kokopops/rice krispies och tv-tittande, precis vad jag behövde. Vi kollade igenom bilderna och filmerna från vår utgång. Finns bara ett ors: galet...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0