SAINTS PATRICK'S DAY


Idag är det Saint Patrick's day och eftersom jag inte vill bli nypt/slagen (är "nypt" ens ett ord?) har jag letat i garderoben efter något grönt att ha på mig. Det är bara att konstatera: jag äger inga gröna kläder. Majoriteten av mina kläder är antingen svarta eller beiga. För att bevisa detta tänkte jag visa er min klädstång där jag har alla favoritkläder. Som ni ser: svart och beige, med undantag för ett par plagg som bryter av i blått och rosa. 



Får väl stå ut med att bli nypt och slagen idag. Ska i alla fall dra till gymmet nu! 

UPDATE: jag har gröna strumpor! Perfekt!


Kommentarer
Postat av: snickapela

du skulle aldrig slängt den gröna levis tröjan! hahah

2011-03-18 @ 00:00:55
URL: http://www.snickapela.blogspot.com
Postat av: michelle

snickapela: åh, nej jag kom på det...

2011-03-18 @ 09:24:32
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0