QT MED TESS


Gammal bild på små Peppisar.

QT MED TESS: Hade världens goaste kväll med min bästa Peppi igår.

Vi möttes upp på OJ för att köpa lite nyttigheter (och smör och bröd till papps), och åkte sen hem till mig för att gosa ner oss i soffan och se BB. Hade så sjukt mycket att ta igen och det var så härligt att få lite quality time med henne. 

Hon visade mig även när Roza får psykbryt i BB och jävlar, jag har aldrig hört någon skrika så där. Från och med nu ska jag ALDRIG säga till någon att jag fick damp/psykbryt (speciellt om de inte känner mig så bra, typ klasskamrater) för de kanske kommer tro att jag är värsta psychot då...

Kommentarer
Postat av: Tess

<3

2011-04-02 @ 17:42:59
URL: http://theresehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0