PLUGGBELÖNING OCH LITE PAUS



Kände att jag behövde en liten belöning samt uppladdning inför kvällens body pump-pass (hahaha...) men tyvärr så hittade jag bara vuxenchokladet frukt & mandel. Men tänkte vafan, jag gillar ju choklad, jag gillar ju frukt och jag gillar ju mandel (även om jag är allergisk mot den rå/för sig själv) så så fick det bli!

Som ni läste i början så ska jag träna ikväll. Sjukt. Det var typ åtta dagar sedan jag tränade sist. Får se hur jag klarar mig... Egentligen borde jag nog börjat med något lugnare än köttpass med tanke på att jag inte är lika fit som innan jag blev dödssjuk.

På tal om dödssjuk så träffades vi i studiegruppen idag och efter 40 minuter hade Mårten fortfarande inte kommit dit. Oki ringer honom och vi hör "Är du döende? Nä, okej men vi sitter i Hangaren och väntar på dig". Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0