PÅ KINDEN HAR JAG TVÅ PRICKAR


PÅ KINDEN HAR JAG TVÅ PRICKAR: Fick en kommentar av någon som undrade vad som hade hänt på min kind och det har inte hänt mer än att jag fick en finne där i veckan och märket efter den tycks inte vilja gå bort. Jag har dessutom en leverfläck precis ovanför som gör att märket ser extra stort ut. Typiskt att finnen skulle komma precis bredvid leverfläcken. Så där fick du ditt svar!

Har precis kommit hem från Faruk och jag har också hittat något att underhålla mig med ikväll - Christopher, film, Så ska det låta och fredagsmys! (Hahahaha, precis när jag hade skrivit "fredagsmys" kom fredagsmysreklamen på Spotify) Låter kanon. 

Får väl gå och sminka över mitt finn-märke på kinden så folk inte stoppar mig inne på OJ och frågar vad som hänt på min kind. Heheheh...


Kommentarer
Postat av: snickapela

samma sak hände mig för typ en vecka sedan. fick en finne PRECIS vid min leverfläck i ansiktet. vilket var bra på ett sätt - för man såg inte finnen, eftersom jag fyller i mina leverfläckar :D

2011-03-19 @ 15:14:52
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: michelle

snickapela: haha, ja men hade jag fyllt i finnen/leverfläcken nu hade jag haft VÄRLDENS största leverfläck!

2011-03-19 @ 22:23:44
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0