ÖS PÅ TIVOLI


Jag hade så jääävla roligt igår! Det var längesedan det var så sjukt soft. För "soft" är nog det bästa ordet för att beskriva gårdagen.

Gick mot Columbus och mötte Tess på vägen som köpt snacks (lökigare ord får man leta efter, men vokabuläret är inte på topp idag), bland annat några jordnötssaker som C tyckte luktade bajs? Vilken tur att jag tappade mitt luktsinne i förkylningen då... 

Började alltså med årets förfest hos upptäckaren med massa Youtube-klipp, asbra låtar och sjuktsjuktsjukt mycket skratt. Tog taxi till Tivoli, gled förbi hela kön så jävla hårt och skapade därför en tredje kö. Asnice. Softade hos Nico som DJade, shottade, dansade och det var galet.


Kvällen gick sjukt fort och helt plötsligt var klockan 2.53 och jag bara "Therese, vi måste nog ta jackan nu haha". Poff så var kvällen slut och jag gick hem och la mig, jevligt nice.

Och som svar till Migis fråga "var ni på tivvan igår?": ja, det var vi!


Kommentarer
Postat av: KUNGEN!

Jag vill ha bilderna från kvällen ;)

2011-03-05 @ 18:05:44
Postat av: mikaela

haha gött! jag fick svar på det jag ville :) jag hade en kväll i D igår. kul!

2011-03-05 @ 20:52:29
URL: http://snickapela.blogspot.com
Postat av: mikaela

haha oj, alltså - det var inte menat så. jag ville inte gå ut, för vi hade precis varit på von benzo haha !<3

2011-03-05 @ 20:53:01
Postat av: michelle

KUNGEN: HAHA, bilder... kommer. vågade knappt kolla igenom min kamera dagen efter!



mikaela: åh var du på von benzo? hur var det? hörde att jay sjöng like a prayer, åååh <3

2011-03-10 @ 11:04:21
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0