NU DRAR JAG TILL SKOLAN-INLÄGGET KOMMER NU ISTÄLLET




När jag skulle till skolan tänkte jag att jag skulle slänga upp ett hejdå, nu drar jag till skolan-inlägg och kickar ass. Men eftersom blogg.se låg nere så får jag skriva något liknande nu istället: kom hem från skolan för en timme sedan och vi kickade ass! 

Dock så hade vi (läs: jag) misstolkat schemat så vi kom 30 minuter sent, men det verkade inte göra något. Hade dock velat höra opponeringen om första gruppens rapport, den verkade riktigt bra.

Har varit SUPERMYCKET strul med tågen idag. Jag drabbades, som tur var, inte så mycket mer än 3 minuter imorse och 10 när jag åkte hem. Någon som däremot drabbades ordentligt var Faruk, det tog tre timmar för honom att ta sig hem. Han slutade tolv och var hemma klockan tre. Sträckan mellan honom och Lund tar vanligtvis 40 minuter. Sjukt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0