NU DRAR JAG TILL MALMÖ!


Åt så mycket popcorn på bion igår att jag kände mig som en levande popcornmaskin
med popcorn som sprutade ut ur öronen.


NU DRAR JAG TILL MALMÖ!: Jag vet vad rubriken antyder, men måste inleda med att säga att det var supermysigt på bion igår. Det var helt tomt på hela SF så vi var nästan helt själva i salongen. Trodde det skulle krylla av småglin när Justin Bieber hade premiär, men antar att alla hans fans sov till andra föreställningen.

Filmen var bra! Men jag mådde asilla efteråt av alla popcorn jag tryckt i mig. Till slut kändes det som att jag var en levande popcornmaskin med popcorn som sprutade ut ur öronen - det är detta bilden illustrerar.

Blir i alla fall upphämtad av Tess snart, så drar vi för bus i Malmö! ADIOS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0