MITT STRESSYNDROM


En statusuppdatering på facebook

NERVÖS ÖVER TIDPASSNING: Alltså jag är precis likadan! Varje gång jag ska till skolan blir jag nervös och stressad över att jag måste hinna med tåget. Kommer jag hinna med allt jag ska göra? Ska jag vara där precis när tåget kommer in eller kan jag ta det lite lugnt och komma ett par minuter innan det ska gå istället?

Fast jag åkt den sträckan hundra gånger fram och tillbaka blir jag ändå lite nervös. Till exempel nu, jag ska ta tåget 12.33, om lite mindre än en timme, och jag känner hur det bubblar i magen på det där konstiga viset. 

Även om det har blivit bättre har jag fortfarande kvar den där obehagliga känslan. Försöker intala mig själv att jag ska ta det lugnt och inte stressa i onödan som jag gärna gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0