MER SAND & MER SVART


Gjorde en rätt rolig sak med min klädstång förra veckan - sorterade alla plagg som hänger på den i färgskalan och upptäckte helt plötsligt att jag nästan bara äger svarta och sandfärgade kläder. Vad tråkig jag är. 

Så idag när jag hade köpt ett nytt kollegieblock på Clas Ohlson och bestämde mig för att gå på stan lite, bestämde jag mig också för att INTE köpa ett enda svart eller beige/sandfärgat plagg. Jag skulle i alla fall komma hem med ett färgglatt. 

Hittade massa snyggt på Samsø men hade lite febersvettningar så - känsliga läsare varnas - hela ryggen på tröjan var blöt av svett och tjocktröjan hade börjat bli så smått. Fick helt enkelt panik därinne och tänkte bara TA MIG HÄRIFRÅN. NU!

Gick in på H&M istället, lite större, lite friare, lite fler och lite ledigare provrum. Var därinne (hör och häpna) en timme och tjugo minuter! Gissa vad jag kom ut med? Ett par svarta och ett par sandfärgade byxor/leggings och en svart virkad topp.

Jahapp. Ingen färg här inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0