LIVET UTAN TENTASKRIVANDE


Titta så varmt det var på vår balkong idag vid lunch!
På sommaren blir det uppemot 50 grader när solen ligger på

LIVET UTAN TENTASKRIVANDE: Solen skiner, jag har finaste pojkvän, ett nystädat rum, nya skor, världens bästa föräldrar och lillasyster, men ändå är det något som saknas. Håll i er nu. Men jag saknar tentan. Alltså det känns så tomt utan den... Därför har jag försökt förgylla min dag med annat.

Började med en mysmorgon à la Michelle och Faruk. Frukost. Skickade in tentan som jag inte vågade skicka in igår. Träffade mamma, gick en lång runda i skogen och uppdaterade varandra. Kom hem. Åt lunch. Städade rummet. Cyklade bort till biografen och köpte två biobiljetter. Nu är jag här. Tänkte slänga i mig lite sen kvällsmat och sen ska jag och min fina på bio!

Vi ska se The Adjustment Bureau. Fira lite att min tenta är inne och att hans inlämningsuppgift är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0